PANASZ

 

Mit kell tennem, ha nem annyi termék van a csomagban, mint a számlán?

  • Kérjük, jelezd a mennyiségi eltérést a kitöltött Panasz és Reklamáció bejelentő lap megküldésével. A bejelentőlapot  innen tudod letölteni, majd a uform@uform.hu e-mail címre kell elküldeni. Kollégáink rövid időn belül megvizsgálják a bejelentett panaszt, és felveszik veled a kapcsolatot a hiba kijavításának módját illetően.

 

Mit kell tennem, ha nem a megrendelt termék van a csomagban?

  • Kérjük, jelezd az eltérést a kitöltött Panasz és Reklamáció bejelentő lap megküldésével. A bejelentőlapot a uform@uform.hu e-mail címre kell elküldeni. Kollégáink rövid időn belül megvizsgálják a bejelentett panaszt, és felveszik veled a kapcsolatot a hiba kijavításának módját illetően.

 

Mit kell tennem, ha nem a megrendelés szerinti ár szerepel a számlán?

  • Kérjük, jelezd az eltérést a kitöltött Panasz és Reklamáció bejelentő lap megküldésével. A bejelentőlapot  innen tudod letölteni, majd a uform@uform.hu e-mail címre kell elküldeni. Kollégáink rövid időn belül megvizsgálják a bejelentett panaszt, és felveszik veled a kapcsolatot a hiba kijavításának módját illetően.

 

 

REKLAMÁCIÓ

 

Hogyan reklamálhatok egy meghibásodott termékkel kapcsolatban?

  • A vásárlástóll számítva 14 napon belül élhetsz az Elállási jogoddal, a terméket visszaküldheted, vagy visszahozhatod személyesen. Ezt kérjük jelezd felénk az itt hiánytalanul kitöltött és a uform@uform.hu e-mail címre elküldött Elállási nyilatkozatban.Ha a vásárlástól számítva 14 napon túl Reklamáció beyújtására van lehetőség. Ebben az esetben a Panasz és Reklamáció bejelentő lap beküldésével jelezheted felénk, amelyet  innen tudsz letölteni, majd a uform@uform.hu e-mail címére kell elküldeni.

 

Milyen dokumentumok szükségesek a minőségi reklamációhoz?

 

Ha egy alkatrész hibásodott meg, csak azt kell visszaküldeni

  • A terméket a kiegészítőkkel együtt kell visszaküldeni, mert szükséges lehet a működés ellenőrzéséhez.

 

Ha termék hibásodott meg, annak kiegészítőit is vissza kell küldeni?

  • A terméket a kiegészítőkkel együtt kell visszaküldeni, mert szükséges lehet a működés ellenőrzéséhez.

 

Mi történik a reklamáció elindítása után?

  • Kollégáink megvizsgálják a reklamát terméket, szükség esetén a gyártóhoz küldjük a terméket javításra, kivizsgálásra.
  • A termék átvételét követően 5 munkanapon belül értesítünk a várható fejleményekről.
  • Majd a jogszabályoknak megfelelően a legrövidebb időn belül végleges válasszal térünk vissza (javítás, jóváírás, csere vagy elutasító levél)

 

Mi történik a reklamáció elbírálását követően?

  • Amennyiben pozitív elbírálást kap a termék, kérésednek megfeleleően cserét, vagy visszatérítést adunk.

 

Pozitív elbírálás esetén cserét kapok, vagy visszatérítést?

  • Ha a kitöltött Panasz és Reklamáció bejelentő lap-on cserét kértél, akkor amennyiben még elérhető a termék, biztosítjuk a cserét, egyébként az elbírálást követő néhány napon belül visszatérítjük az árát a bejelentő lapon megadott adatok szerint.

 

Nem találtál választ minden kérdésedre?